reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivo Kanik

Ivo Kanik

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovensko pohladom zahranicneho slovaka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Cestovne poistenie

Ivo Kanik

Cestovne poistenie

Keď som pred pätnástimi rokmi odchádzal do vzdialenej Austrálie sprevádzali ma rôzne pocity – obava z neznámeho, úplne cudzieho prostredia, smútok z toho, že opúšťam rodičov, blízkych, priateľov, že tie dôverne známe miesta v ktorých som prežíval mladosť zostanú už len v spomienkach. Túžba po slobode však bola mocnejšia, pretože moja krajina sa vtedy uberala  kamsi do čiernej diery.Osud bol voči mne priaznivo naklonený: pomerne skoro som sa dostal ku svojej profesii,  v práci ma prijali, za prácu som získal slušne ocenenie, žijem v slobodnej krajine, medzi slušnými a tolerantnými ľuďmi. O svoju rodnú krajinu sa však stále intenzívne zaujímam. Zo začiatku mi vývoj na Slovensku dával satisfakciu, že môj odchod bol správnym riešením. Potom sa to predsa len zlomilo k lepšiemu. Tak som to aspoň vnímal cez mediálne sprostredkované informácie. Už – už by som bol tomu uveril, nebyť návštevy rodičov a príhody, ktorú som vyrozprával na svojej web stránke  www.generali.com.au. Epilóg príbehu je tu:

  • 15. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu